آ

  • آزادی، مهران رابطه باورهای وسواسی والدین و اضطراب اجتماعی در فرزندان با واسطه تنظیم هیجان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 37-68]

  • آزادفلاح، پرویز ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]

ا

  • احمدیان، علی شیوع شناسی اختلال بی نظمی خلق مخرب در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 195-222]

  • ارژنگی، بهزاد مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]

  • اسدی، فائزه اثربخشی آموزش عملی مهارت‌های ارتباط صمیمانه بر سبک‌های عشق‌ورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]

  • افلاک سیر، عبدالعزیز پیش‌بینی تعهد زناشویی براساس سبک‌های حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]

  • افلاک سیر، عبدالعزیز پیش بینی افکار خودکشی براساس سبک‌های هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]

ب

  • بافقی، الهه تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش سیستم عاطفه مثبت طبق معیارهای دامنه پژوهش در افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 162-193]

  • باقری شیخانگفشه، فرزین ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]

  • برجعلی، محمود بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]

  • بی نیاز، علیرضا پیش بینی افکار خودکشی براساس سبک‌های هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]

پ

  • پیرویان، فرزاد بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

  • پورعبدل، سعید بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سرگردانی ذهن [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 91-118]

ت

  • تقوی، محمدرضا پیش‌بینی تعهد زناشویی براساس سبک‌های حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]

ج

  • جزایری، رضوان السادات تدوین الگوی آموزشی تاب آوری دانش آموزان مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموزان تاب آور؛ یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 77-116]

چ

  • چیت ساز، احمد مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

ح

  • حسنی، جعفر بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]

خ

  • خالقی دهنوی، فرزانه مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

  • خانی، زهرا ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]

  • خانجانی، زینب روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجی‌گری تنظیم هیجان. [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]

  • خدابخش پیرکلانی، روشنک تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش سیستم عاطفه مثبت طبق معیارهای دامنه پژوهش در افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 162-193]

د

  • دهقانی، یوسف مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]

ر

  • روشنائی، محمدرضا تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر اختلال استرس پس از سانحه ناشی از خشونت خانگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 118-146]

ز

  • زارع، مینا پیش‌بینی تعهد زناشویی براساس سبک‌های حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]

  • زارعی، جمیله بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

  • زندکریمی، غزال تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش سیستم عاطفه مثبت طبق معیارهای دامنه پژوهش در افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 162-193]

س

  • سعیدمنش، محسن اثربخشی بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-90]

  • سلیمی، آرش روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجی‌گری تنظیم هیجان. [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]

  • سنائی، فهیمه تدوین الگوی آموزشی تاب آوری دانش آموزان مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموزان تاب آور؛ یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 77-116]

ص

  • صفرزاده، سمیه مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]

  • صفوی فر، فرنوش بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

ط

  • طالبی، هوشنگ مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

ع

  • عبدالله زاده، بیانه بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]

  • عزیزی، مهدیه اثربخشی بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-90]

  • عیسی زادگان، علی مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]

ف

  • فاتحی زاده، مریم تدوین الگوی آموزشی تاب آوری دانش آموزان مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموزان تاب آور؛ یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 77-116]

  • فراهانی، حجت الله ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]

  • فرخ سیری، یسنا اثربخشی بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-90]

ک

  • کرمی، جهانگیر شیوع شناسی اختلال بی نظمی خلق مخرب در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 195-222]

گ

  • گودرزی، محمدعلی پیش بینی افکار خودکشی براساس سبک‌های هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]

م

  • متقالچی، یلدا بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

  • محققی، حسین تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر اختلال استرس پس از سانحه ناشی از خشونت خانگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 118-146]

  • محمدی فر، محمد علی اثربخشی آموزش عملی مهارت‌های ارتباط صمیمانه بر سبک‌های عشق‌ورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]

  • مرادی، علیرضا بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]

  • میکاییلی منیع، فرزانه مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]

  • مومنی، خدامراد شیوع شناسی اختلال بی نظمی خلق مخرب در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 195-222]

ن

  • نشاط‌دوست، حمید طاهر مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

  • نیک خو، فاطمه اثربخشی برنامه مداخله پیش‌زبانی خانواده محور بر مهارت‌های هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 13، شماره 52، 1402]

  • نیک‌خو، فاطمه اثربخشی برنامه مداخله پیش‌زبانی خانواده محور بر مهارت‌های هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 13، شماره 52، 1402]

  • نوری، علی بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

  • نوران، مطهره رابطه باورهای وسواسی والدین و اضطراب اجتماعی در فرزندان با واسطه تنظیم هیجان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 37-68]

ه

  • هاشمی نصرت آباد، تورج روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجی‌گری تنظیم هیجان. [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]

ی

  • یارمحمدی شورگلی، گلدار مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]

  • یوسفی، نازیلا بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

login